2012. május 1., kedd

Chapter 18

~ Ha túl sok volt az alkohol mennyiség... ~



(Kristen)

Amióta Sissy besomfordált engem a szobámba, csak is forgolódom az ágyamban. Próbáltam elaludni, de sehogy sem tudtam. Mert a gondolataim csak is az este körül jártak.
A táncom Robbal, a kezei érintése a testemen. Az ajkai édes játéka az enyémeken, teljesen felpezsdíttette a véremet.
Annyira vágytam az érintéseire, és csókjaira is, hogy úgy döntöttem megkeresem Robot. De ahhoz, hogy ezt a tervemet megvalósítsam, meg kéne próbálnom épségben és halkan ki osonni a szobából. 
Ami természetesen, nem ment...
Próbáltam lekászálódni az ágyról azonban az egyik lábam beakadt a takaróba, így amikor oldalra fordultam, egyenest a padlóval találtam magam szemben. Ez árán koppantam egyet, ráadásul a könyökömet is sikerült bevernem az ágy lábába.
-       Nem várok én vendéget. –mormogtam halkan, miközben megdörzsöltem a könyökömet.
Majd igyekeztem kibújtatni a lábamat a takaróból. Talán, három vagy négy percet vehettem igénybe, amikorra a lábam szabaddá vált.
-       Úúú… végre visszakaptalak. – emeltem fel a lábamat, és a szám elé emeltem. – Már többé nem bánthat téged ez a csúnya, szörnyeteg. – mondtam, egy puszit nyomva a lábamra.
Azután pedig arrébb löktem a takarót, valamerre.
Ezt követően próbáltam lábra állni, de nagy nehezen sikerült is. Amikor már éreztem, hogy biztos lábakon állok, az ajtó iránya felé mentem. Azonban, tökre olyan fura volt az egész. Mintha körbe – körbe forogna a szobám.
Ezen az elképzelésen, fel is röhögtem.
-       Egy pörgő szoba! Ez király. – mondtam magamnak.
Miközben az ajkaimon még mindig széles vigyor ékeskedett, neki mentem valaminek. Ami igencsak nagy erőbe volt, ugyanis a térdem igencsak meg érezte az ütést.
-       Hogy az a rohadt kurva életbe. – szidtam káromkodva, a kis szekrényt –miután megtudakoltam, hogy mi is volt az a bútordarab. – Még is, hogy képzelted te, azt hogy elállod az utamat? –rúgtam bele a másik lábammal a szekrénybe.
Amit nem kellett volna, ugyanis most a másik lábam kezdett el fájni.
Miután a fájdalmaim kezdtek, enyhülni, magam elé tartottam a kezeimet. Így tapogatva ki az ajtót.
Amikor nagy nehezen eljutottam az ajtóig, egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el ajkaimat, amiért magam mögött tudhatom a szobámat.
Elbotladozva a lépcsőig, azon törtem a fejemet, hogy vajon Rob hol lehet most? Vagy az egyik szobában, vagy esetleg lent a nappaliban? Ha a megérzéseim nem csalnak, akkor a nappaliban lesz. A korlátra téve az egyik kezemet, lépkedtem le a lépcsőn. Körülbelül, már csak kettő – avagy három lépcsőfok maradhatott, amikor magamat kezdtem el dicsérni. Amiért esés nélkül jutottam le idáig. Örömömben, ugrásra készülődtem.
Hiszen, mi nekem ez a két vagy három lépcsőfok?
Elengedve a korlátot, ugrásra készülődtem. Pont úgy, mint a kis gyerekek a hatalmas tócsákba.
Elrugaszkodva arról a lépcsőfokról, amelyen álltam, ugrani kezdtem.
Azonban a talpra esés helyet, fenékre esés lett. S ráadásul a kezeim beleakadtak valami vezeték félébe, így azt is sikerült magam után rántanom. Ami hatalmas nagy csattanással ért a padlóra.
Hallottam amint Sarah és Sissy felsikítottak. És hallottam Rob, mérges motyogásait.
Nem telt bele pár perc, amikor is lépteket hallottam a lépcső irányából, majd hirtelen egy láb ütközött nekem. Aki nem sokkal később hanyatt vágódott rajtam.
A történtek eredménye olyan nagy hatással volt rám, hogy hangosan kezdtem el nevetni. Valaki felcsukta a villanyt, aki nem más volt, mint Sissy, aki aggódva és egyben idegesen vizslatott engem, és a rajtam elterülő Saraht.
-       Még is mi a csudát csinálsz te, Kris itt hajnali négy órakor? És, hogy kerültél a padlóra? És, azt meg hogyan került le melléd? –nézett rám, majd a mellettem lévő gépemre.
-       Én, csak le akartam jönni. És leugrottam a lépcsőről, mert azt hittem, hogy talpra fogok esni. De mint kiderült, én nem vagyok macskanő. Bár, az a fekete bőr ruha nem is néz ki olyan jól. Szerinted jól állna rajtam? –néztem rá, utána pedig a mellette álló Robra. – Rob, szerinted hogyan állna rajtam, egy macskanő jelmez? –kérdeztem, meg inkább tőle.
-       Nagyon szexin. Sőt mi több, nagyon dögösen. –felelte, mosolyogva.
    A válasza, huncut vigyorra késztetett. És azonnal az eszembe is jutott, hogy be kell szereznem egy olyan maskarát.
-       Kristen, inkább visszakísérlek a szobádba. Ahol jól ki fogod aludni magad. – lépett közelebb Sissy.
Aki először Saraht akarta felsegíteni rólam. De, mint kiderült. Barátnőm benyomta a szunyát. Ez a testhelyzet, egy újabb röhögő görcsöt váltott ki belőlem.
-       Azt hiszem, én innen egy jó darabig el sem fogok mozdulni. –mondtam nevetve.
-       Komolyan mondom, soha többet engedlek titeket, így ennyire lerészegedni. –rázta meg a fejét, mosolyogva. Miközben nagy nehezen, de sikerült lehúznia Saraht rólam.
-       Ümm. Hagyjál máár! –motyogta, álmában.
-       Enged, hadd kísérjelek vissza a szobádban, aztán felőlem aludhatsz akár egy hétig is. Csak gyere már.
Erre barátnőm, átlendítette a karját Sissy vállára, aki segített neki felmenni az emeletre.
-       Én itt lent alszom Robbal. –kiáltottam utána, majd az említett felé, kezdtem el mászni a padlón.
Rob idővel újra hanyatt feküdt a kanapén, így amikor megérkeztem hozzá. Felmásztam mellé.
-       Szia. – vigyorogtam rá.
-       Szia. –viszonozta a köszönésemet, nevetve. – Nagyon megütötted magad? –kérdezte, aggódva.
-       Mi? Én? Áh, dehogy. Meg sem éreztem. –feleltem nevetve, amikor újra az eszembe jutottak a pár perccel ez előtti történtek.
-       Biztos? –kérdezte meg újra.
-       Igen biztos. –feleltem, miközben igyekeztem fentebb tornázni magam, hogy megízlelhessem ajkait.
De nem tudtam, mert a karom kicsúszott alólam, így belefejeltem Rob állába.
-       Áú! –szisszent fel, s az egyik kezét az állához emelte.
-       Bocsi… - néztem rá ijedten. – Nagyon fáj? –kérdeztem, most én aggódva.
-       Csak egy kicsit.
-       Hol? Mutasd. –kértem, mire az állára mutatott.
Majd amikor minden gond nélkül sikerült feljebb tornáznom magam rajta, egy gyógy puszit leheltem az állára.
-       Meg itt. –csúsztatta fel a mutató ujját, egy pár centire. Oda is nyomtam egy apró puszit. S ez így ment mind addig, amíg az ujja az alsó ajkához nem ért. – Meg itt is. –suttogta, mind addig, amíg az ajkaimmal meg nem érintettem az övéit.
Igaz én csak egy apró csókot akartam adni neki, de ő ezt másképp gondolta. A karjait szorosan körém fonta, mire az egyik lábamat át emeltem rajta. El akartam szakadni ajkaitól, azonban Rob mohón kapott az enyémek után.
Eme cselekedetétől, belemosolyogtam a csókunkba.
Majd amikor ajkaink elváltak egymástól, mosolyogva néztem csillogó szemeibe.
-       Most már jobb? –kérdeztem meg incselkedve.
-       Igen. Most már sokkal jobb. –mondta, s magához ölelt.
A fejemet a mellkasára fektettem. A kezei simogatását, boldog mosollyal tűrtem, mind addig, amíg el nem ért az álom…

~Hali. 
Nos, hát itt is volt az újabb fejezet. Ami hát... hogy is mondjam. Inkább nem mondok rá semmit. Bocsi, amiért nem lett annyira jó... de azaz igazság, hogy ezt alig másfél óra leforgása írtam meg.  Ugyan is, nem rég értem haza. Mivel a nővéremékkel, majálison voltunk.  Ahol, igazán remek volt a hangulat. ;) Ráadásul, sikerül is beszereznem egy két csecsebecsét, de ez most minden így. 
Ez miatt a fejezet miatt, ezen a héten számíthattok majd még egy fejezetre, azaz pontosan a 19. fejezetre. ;)
Az előző fejezetre kapott komikra válaszoltam. Amit nagyon szépen köszönök, ahogyan a kattintásokat. ~

Love
ღ Dóry 

22 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát én Krissen szakadtam :) Elég viccesek voltak :D Sarah és Kris xDD hát én jól szórakoztam :) Robbal édesek voltak :) Jó lett ! Várom a kövit! Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy sikerült szórakoztatóbbra tenni a lécet. Köszönöm, hogy írtál ide, és a novellához. :)
      puszi

      Törlés
  2. szia ez csúcs kris atom részeg remélem össze jönnek
    puszy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. És köszönöm, hogy írtál. :)
      Nos, igen. Próbáltam egy másik Kristent is megmutatni. Ami nos - hát... ilyen lett. :)
      puszy

      Törlés
  3. Szia!

    Nagyon tetszett a feji. Jót mosolyogtam Kris-en és Sarah-n.
    Kris macskanőjelmezben? Mi lesz ott ha Kris felveszi? (Robnak kedvezve a későbbiekben, ha lesz alkalom)
    Olyan aranyosak amikor Rob mutatja hogy fáj, és Kris oda adja a puszikat. Kris Rob simogatásával merült álomba. :)

    Mi lesz reggel, amikor felébrednek, és hogy viszonyulnak ezek után (suliban, sulin kívül)?

    Várom a folytatás.

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. Ahogyan annak is,hogy ismét írtál. Köszönöm. :)
      A macskanő jelmez az egy hirtelen gondolat volt. De, ki tudja... lehet, hogy majd a későbbiekben majd ennek a jelmeznek esetleg hasznát fogja majd venni... de nem biztos.
      Nos igen... ez a puszis rész, nekem is nagy favorit. Akár filmben, akár könyvben... de tényleg egy aranyos jelenet. És hát, itt ebben a fejezetből nem tudtam ki hagyni. :)
      Hogy mi is lesz azon a reggelen amikor felébrednek? Na az majd a folytatásban kiderül. ;)

      puszy

      Törlés
  4. Szia!
    Hát ez valami eszméletlen volt.Végig röhögtem az egészet.Mintha csak magamat látnám részegen :)).Jol leirtad az egészet.
    Kiváncsi vagyok a folytatásra.Remélem reggelre nem bannak meg semmit és nem jönnek azzal,hogy 'hiba volt és feledjük el az egészet' dumaval.
    Puszi Berny

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Köszönöm, hogy írtál. tetszett? Ennek örülök. :)
      Annak meg végképp örülök, hogy sikerül elszórakoztatnom téged, és a többieket egyaránt ezekkel a részel. :)
      Annyit elárulók, hogy nem. nem fognak megbánni semmit. esetleg csak az alkohol mennyiséget. xD
      puszi

      Törlés
  5. Hát ez nagyon édes rész volt ,na meg persze vicces.én is végig mosolyogtam.de félek a másnaptól.nem hiszem,hogy már most összejönnek.Vagy tévedek???
    siess a kövivel
    szia
    a.n

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy ha így gondolod. Mármint, hogy örülök annak, hogy tetszett. :) Nos... hogy összejönnek -e vagy sem? Azon még morfondírozom... de, a döntésemet a folytatásban megtudhatjátok. ;)
      puszi

      Törlés
  6. Szia!

    Hát jót szórakoztam Krissen! :D xD Viszont meglepett ez a nagy rajongása Rob iránt...azt hittem hogy még nem zárta le a múltat...ezek szint lezárhatta, vagy csak simán az alkohol hatása alatt volt :D Minden esetre nagyon édik voltak együtt!:)De tuti, hogy nem jönnek össze ilyen könnyen! Az idilli családi kép, hogy a két csonka család összejön...ah... :) Kövittttt pls! és Sissy Nat szerelmi alakulást is *.* :)
    Pusziiiii
    Gabica:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szió.
      Örülök, hogy ha jól szórakoztál. S köszönöm, hogy írtál. :)
      Le bizony lezárta. Legalábbis egyenlőre...
      Természetesen Sissy és Nat szerelmi alakulása, is szót fog majd kapni a következő fejezet. ;)
      pusziii

      Törlés
  7. Szia!
    Nagyon jó feji lett, végig nevettem az egészet:) Hm macskanő jelmez Kristenen? Kíváncsi vagyok, vajon Kris felveszi-e Robnak a későbbiekben:D Sarah-n jót mosolyogtam ahogy elaludt. Várom a kövit.
    Puszi Nona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. S annak is, hogy sikerült megnevettetni téged is. :) Nos, nem tudok garantálni semmit sem arról, hogy valóban felveszi -e Kris, ezt a bizonyos macskajelmezt a későbbiekben. De, fontolgatni fogom majd ezt az ötletet. ;)
      Köszönöm, hogy írtál.
      puszi

      Törlés
  8. Szia!
    Nagyon jó fejezet lett.
    Tetszett, amit Kris művelt Robbal tánc álnév alatt. Sikerült teljesen felhúznia szegény fiút. Jót szórakoztam ennél a résznél - na, nem mintha a többinél nem tettem volna.
    Azért a többiek is kitettek magukért, ha ennyire el tudtak ázni.
    Szegény Krist nem irigyeltem, de nagyon szórakoztató volt, mikor megpróbált lekászálódni Robhoz, titokban. Hát, nem igazán jött össze neki. Sikerült felvernie az egész házat. És még Rob állát is megütötte. Igaz, ezt jócskán meggyógyította neki.
    Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett neked is -e fejezet. És, annak is örülök, hogy írtál. Amit köszönök. :)
      Igazán örülök, hogy jól szórakoztál a fejezeteken.
      na igen az egész házat. Megvallva az igazat, kár lett volna kihagyni ezt a jelenetet. Mármint, hogy felverje a házat. S, hogy lefejelje Rob állát. xD
      puszi

      Törlés
  9. Szia!
    Nagyon jó lett ez a feji is!!
    Most máj 1 után épp ide illik... a sok alkohol miatt... xD
    Krisen csak röhögtem... meg Sarahn is! Hogy lehet úgy bealudni? xDD
    Aranyos volt az a "gyógyítós jelenet"! Rob kis aranyos!!
    És örülök hogy még a héten megkapjuk a 19es fejit is! :D Már nagyon várom!
    Puszi, Orsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. Valóban elsején került fel... de az igazat szólva nem is figyeltem a dátumot. :D
      Hát, hogy hogyan lehet úgy bealudni,azt nem tudom. de Sarah-nak sikerült. xD
      Nos, rajta vagyok azon, hogy még valóban a héten felkerüljön a következő rész. :)
      köszönöm, hogy ismét megírtad a véleményedet.
      puszi neked is. :)

      Törlés
  10. Hali! ez nagyon jó lett! :) Bírtam, ahogy kristen próbált lejutni a lépcsőn, meg ki a szobájából. :D És ahogy Robbal voltak... AHHHHHH......... :) Nagyon jó lett. Várom a kövit is nagyon.!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. :) Ebben a fejiben csak ennyire tellett tőlem, jelen pillanatban akkor.
      De köszönöm, hogy írtál.
      puszi

      Törlés
  11. Szijjjaaa :)
    Hát halloodd ez valami csodálatos lett végig szakadtam itthon meg mindenki hülyének nézett xDDD De háátt Kris és Sarah hááttt xD meg Robbal való aranyos kis dolog :D nagyon nagyon jó lett :D ügyes vagy puszikkaa :D siess a frissel drága ahogy tudsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :)
      Örülök, hogy jól szórakoztál. S annak is, hogy tetszett a fejezet. :)
      Köszönöm, hogy írtál. S a mondataidat is, köszönöm.
      Ahogyan csak tudok, igyekszem.
      puszillak

      Törlés